thegreataustraliantrip.reismee.nl

Week 7 Wijn en bloed.

Week 7 Wijn drinken en bloed.

Projectplan is ingeleverd. YAY! Dus dat is weer een zorg minder. Nu kan de focus liggen op het uitvoeren van het project en dus komt het leuke gedeelte. Wel ben ik erachter gekomen dat bloed niet heel erg lekker ruikt. Maar de eerste afdrukken zijn gemaakt, dus volgende week kunnen we er weer een paar zetten. Ook heb ik ondertussen tapijt opgehaald, dat ik ook kan gaan gebruiken. Dus stage gaat goed op dit moment. We zitten pas op week 6 van stage, dus hebben nog alle tijd om de uitvoering perfect te maken. Volgende week zijn we 1week zonder begeleiding, dus ik ruik een lang weekend (als ik mijn to do lijst helemaal af krijg natuurlijk). Wat wel erg fijn is, is dat we wekelijks een meeting hebben om alles te doorspreken en plannen te maken voor de week erna. Dan weten we in ieder geval waar we aan toe zijn.

Het is 1 september geweest, dus dat betekent LENTE. We merken dat het weer al wat warmer wordt, wat er prettig is Ook de ochtenden zijn niet meer zo fris. Komende week wordt het ongeveer 25 graden. Het grappige is, is dat mensen hier de winter erg koud vinden. Die moeten echt een keer naar Nederland komen als wij winter hebben. Is helemaal niks vergeleken met dit.

En dan komen de leukste dagen van de week, het weekend. Zaterdag ochtend gingen we vroeg op weg naar Emerald. We hadden een weekendje familie op de agenda staan. Na een rit van ongeveer 2uur kwamen we veilig aan. Toen begon de trip naar Yarra Valley, voor een paar proeverijen. We begonnen met bubbels, toen over naar gewone wijn (bij de lunch) en daarna een bierproeverijen. Het was een geslaagde dag en de omgeving daar is zo mooi. Met het prachtige weer, voelde het net als vakantie.

Zondag gingen we op weg naar Sorronto. Daar is een ander vakantiehuisje. Ze hebben een nieuwe puppy, die voor het eerst op het strand kwam. Super schattig!! Ze hebben ons daar kort het strand laten zien en we hebben afgesproken als het nog beter weer is om weer langs te komen. Ze hebben daar hot springs, hoe kunnen we daar nee tegen zeggen. Van Sorronto gaat er een ferry naar Queenscliff, wat ongeveer 1uur scheelt rijden. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit op zo’n grote ferry heb gezeten, dus was een leuke ervaring. We zagen voor het eerst in lange tijd de zonsondergang.

De zondag werd afgesloten met het Block (want coco is verslaafd daaraan) en een wandeling naar de buren om de kat te voeren. Want wij zijn die aardige buren die dat wel doen :D “s Avonds heb ik nog even kort met m’n familie gebeld, wat altijd weer fijn is. Lang leve de moderne technologie. Maandag begint weer een nieuwe week en het aftellen is begonnen want mijn opa en oma komen al bijna!

Reacties

Reacties

Claudia

Lotte wat fijn dat je nu aan het echte werk te beginnen. En wat goed om te zien dat je je goed vermaakt en zo te zien leuke groep hebt waar je mee omgaat. Heel veel plezier als je opa en oma er zijn . Kijk uit naar jouw volgende verhaal liefs claudia xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!