thegreataustraliantrip.reismee.nl

Week 12.

Daar ben ik weer, met een korte update. Deze week hebben we het even rustig aangedaan, vandaar ook een wat korter blogje. Stage gaat voorspoedig en volgens onze begeleiders zijn we uitstekend bezig. Of nouja dat staat op onze tussentijdse beoordelingen. Ik heb nog een paar tips gekregen die ik uitkan voeren voor mijn project en dan is het alleen nog wachten op de resultaten. Langzaamaan is het aftellen alweer begonnen, nu we alweer halverwege oktober zitten. Het is ook erg fijn dat de temperatuur beter wordt. Hoewel het af en toe nog wel regent (of nouja miezert) is het wel lekker weer. Ook zijn de dagen een stuk langer door het tijdsverschil, dus we kunnen nu ook langer van het weer genieten.

Voor het weekend hebben we weinig op de planning staan. Op zaterdag gingen we even kijken bij een markt in Torquay, alleen viel dit ontzettend tegen. Er stonden misschien 10 kraampjes die allemaal eten verkochten. Dus we zijn maar doorgereden naar de Aldi (waar we Duits bier hebben gehaald, want waarom niet) en het centrum. Na een kort rondje door het dorpje en wat aankopen voor Coco, gingen we naar huis om te lunchen aan het strand.

's Avonds gingen we richting Geelong, waar een festival was. Dit begon bij zonsondergang en door het hele centrum waren voorstellingen met licht en live muziek. (zie foto album voor meer foto's). Vooral de Siren Song was indrukwekkend. Hier werd een voorstelling geprojecteerd op verschillende boten. We hebben hier een paar uur rondgelopen en na een paar drankjes was het tijd om weer richting de auto te gaan. Omdat we met de park en ride zijn gekomen, moesten we natuurlijk ook weer met de bus terug. Hoe georganiseerd de heenreis was, hoe niet georganiseerd de terugreis. Eerst stond de bushalte niet goed aangegeven en daarna moesten we nog 30min wachten in een lange rij op onze bus. Maar gelukkig ben ik het OV in Nederland gewend, dus dit was eigenlijk helemaal niks.

Zondag hebben we lekker helemaal niks gedaan. Beetje opgeruimd, gewassen en Harry Potter gekeken. Even weer opladen voor komende weken.

De blog is wat korter dan normaal, maar ik heb ook niet heel veel gedaan.

Zie ook het album voor deze week, hier staan nog meer foto's in van de avond in Geelong.